آرشیو اخبار

همزمان با هفته اهدا عضو: تجلیل از اسوه‌های ایثار و بخشش در دانشگاه علوم پزشکی اراک

همزمان با هفته اهدا عضو: تجلیل از اسوه‌های ایثار و بخشش در دانشگاه علوم پزشکی اراک گالری

آیین تجلیل از خانواده‌های اهداکننده عضو در سال گذشته با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاون درمان، مدیرعامل انجمن اهدا عضو ایرانیان و جمعی از خانواده‌های «جان‌بخش» برگزار شد.

ادامه مطلب